Summerjobs 2016 s-a încheiat. Vezi Summerjobs actual sau citește ce am învățat în 2016.

Sumar

638
aplicări
523
studenți înscriși
14
companii
19
joburi
2
orașe
16
facultăți
Câteva lecții
  1. Cei mai mulți utilizatori ajungeau la joburi de pe prima pagină, și nu de pe pagina de joburi.
  2. Pagina de companie nu a funcționat conform așteptărilor. Am decis ca la următoarea ediție să descriem compania într-o secțiune a jobului, și nu într-o pagină dedicată.
  3. Butoanele call-to-action funcționează de minune.
  4. Informațiile laterale (despre eveniment, facultăți, footer) trebuie reduse la minimum, atât spațiul ocupat pe ecran, cât și conținutul lor. Dacă subiectul este amplu, trebuie mutat pe o pagină dedicată.
  5. Summerjobs 2016 este făcut cu Jekyll ca să servească conținutul cât mai repede. Din punctul ăsta de vedere ne-am atins scopul, dar ca management de conținut este o idee foarte proastă.

Companii

Facultăți